Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La futbolista s'haurà de sotmetre a un tractament que durarà nou mesos i que no li permetrà jugar la temporada que ve
La futbolista mallorquina Virginia Torrecilla
49La futbolista mallorquina Virginia Torrecilla ha estat la protagonista del darrer Ellesport. En una entrevista exclusiva per IB3 Ràdio, Torrecilla ha parlat del tractament al qual es sotmet. Seran 9 mesos. Per tant, no jugarà a futbol la temporada que ve. Tot i així, la mallorquina s’ha mostrat positiva. Quan li van trobar el tumor li van dir que no podria tornar a ser futbolista professional. L’operació, però, ha estat tot un èxit i ja s’està recuperant per tornar als terrenys de joc el més aviat possible.
Virginia Torrecilla ha volgut fer un balanç del que ha estat la seva primera temporada a l’Atlètic de Madrid. El seu equip va quedar segon. Lloc que ocupaven a la classificació quan la lliga va ser suspesa per mor de la Covid-19. Individualment, diu, creu que podria haver donat més. Tot i així, està tranquil·la. Encara li queda temps al club per demostrar el que pot fer, diu.
Ara, a Madrid, Torrecilla es sotmet ara al tractament que necessita. En breu vendrà a Mallorca a passar les seves vacances amb la família i amics que, afirma, té moltes ganes de veure.
Escolta aquí l’entrevista a Virginia Torrecilla al programa d’IB3 Ràdio Ellesport
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"