Fuig un conductor després d’atropellar dues dones embarassades a Santa Eulària
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació
El centre Oceanogràfic de Balears participa de la iniciativa liderada per l'Institut Espanyol i la Universitat de Cantàbria
El Centre Oceanogràfic de Balears participa a VirtualMar, un projecte liderat per l’Institut Espanyol per fer imatges virtuals del fons marí de Cabrera.
Durant 8 dies, els investigadors han estat gravant en alta resolució l’ecosistema del parc. Un d’ells és David Díaz: “Hem anat a filmar com està actualment l’ecosistema on vivien les nacres, la posidònia o algun fons de coves per poder-los seguir en el futur”.
Ho han fet gràcies a la tecnologia desenvolupada per la Universitat de Cantàbria, amb unes càmeres d’alta resolució adaptades a unes carcasses amb sensors fabricades expressament per al projecte.
Faran models en 3 dimensions que serviran per fer divulgació i per conèixer l’evolució dels ecosistemes. D’aquesta manera es podrà veure com afecta en els hàbitats més vulnerables el canvi climàtic o l’efecte de l’home.
Un exemple més de com la intel·ligència artificial pot ajudar a la conservació marina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació
Les festes de la Mare de Déu dels Àngels comencen demà i s'allargaran fins al dia 2 amb el simulacre de Moros i Cristians
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora