Na Taïme és la informadora del centre de turisme ornitològic la Gola. Ella ens convida a fer la passejada que fa habitualment per aquesta zona humida; un recorregut on són moltes les aus que es poden observar.
Però hi ha un grup d’aus que són les més amigables: les ànneres de coll verd.
A la Gola també hi trobam un petit bosquet, on veim altres ocells.
Un espai cada vegada més estimat i valorat per la gent.
Aquest petit indret de natura es pot visitar de dilluns a divendres; només necessitareu crema solar i uns binocles.
La Gola depèn de l’Ajuntament de Pollença i és gestionat per la Fundació Natura Parc. La zona exterior, zona humida i el bosc, els gestiona l’IBANAT.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa