Visitam l’exposició, al Caixaforum de Palma, sobre l’arribada de l’home a la lluna el juliol de 1969.
Mai ningú no havia deixat cap petjada a la Lluna. De fet, no sabien com aniria i és per això que Neil Armstrong tenia un objectiu molt clar just posar-hi un peu.
Un recorregut històric emmarcat dins el context de la guerra freda. Era una qüestió de forces que enfrontava els estatunidencs amb els russos. Qui arribava a la Lluna, conqueria el món.
Qui serà el pròxim d’arribar a la Lluna? Es podrà visitar en un futur? Preguntes que encara s’han de respondre. De moment, continuarem encisats cada vespre mirant-la.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés