Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A Palma hi ha 130 refugis públics i més de 600 de particulars. Es voldrien obrir i adequar-ne més, perquè accedir-hi és endinsar-se en un tros de la història recent de la ciutat
60 persones han pogut veure in situ com eren els refugis antiaeris construïts durant la Guerra Civil. Una visita guiada a tres dels 130 que hi ha a Palma, de titularitat pública. L’investigador Bartomeu Fiol ha recorregut els passadissos amb la gent, molt interessada a conèixer un bocí d’història.
Explicació prèvia a la visita i tothom molt atent a les indicacions i anècdotes dels refugis. Daten del segle passat, construïts durant els anys de la Guerra Civil.
Avui es poden visitar tres refugis: els del passeig Sagrera, el de la Delegació de Defensa i aquest, el de l’aljub del Museu des Baluard.
Les persones que hi han entrat han quedat impressionades. S’han pogut imaginar les estones a dins dels refugis, com degueren viure els instants mentre queien les bombes.
A Palma hi ha 130 refugis públics i més de 600 de particulars. Es voldrien obrir i adequar-ne més, perquè accedir-hi és endinsar-se en un tros de la història recent de la ciutat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061