Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Elena Ruiz Sastre ha fet de guia al MACE, al Museu Puget i a la Casa Broner
Eivissa celebra el Dia Internacional dels Museus amb visites guiades i diverses activitats relacionades amb el món de l’art. El Museu d’Art Contemporani d’Eivissa, el MACE, és un dels més emblemàtics de l’illa. Avui, qui s’ha atracat a aquest museu ha pogut gaudir d’una visita guiada d’excepció amb la mateixa directora del Museu, Elena Ruiz Sastre.
Visites guiades que han tengut molt d’èxit; de fet, els mateixos visitants ens han recordat la importància d’aturar un poc i gaudir de la història, el patrimoni i les meravelles artístiques que trobem en museus com el MACE que es troba en un lloc immillorable, el conjunt patrimoni de la humanitat Dalt Vila.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet