Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Entre una setmana i dos mesos és el que hauran d'esperar ara les parts implicades per conèixer la resolució sobre la propietat de les murades
Queda vist per a sentència el judici celebrat aquest dimarts entre l’Ajuntament d’Artà i el Bisbat de Mallorca per la titularitat de les Murades de Sant Salvador.
Entre una setmana i dos mesos és el que hauran d’esperar ara les parts implicades per conèixer la resolució sobre la propietat de les murades. El Bisbat va immatricular tot el recinte el 2015, però l’Ajuntament reclama la propietat de la murada. Les dues parts han aportat documents històrics i testimonis sobre qui s’ha encarregat fins ara d’aquest espai.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació