Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
En paral·lel, s'ha celebrat la vista d'un altre home acusat d'abusar d'un menor amb trastorn de l'espectre autista
El judici contra l’home acusat de violar i abusar sexualment de la seva filla de tres anys ha quedat vist per a sentència sense acord entre les parts. El Ministeri Fiscal i l’acusació particular sol·liciten 18 anys de presó i una indemnització de 30.000 euros per a la víctima. Els fets es remunten a l’any 2018, quan l’acusat presumptament va agredir sexualment la menor al seu domicili de Palma. Se l’acusa d’un delicte de violació i d’un delicte d’abús sexual continuat.
En paral·lel, s’ha celebrat la vista d’un altre home acusat d’abusar d’un menor, per al qual inicialment es demanaven vuit anys de presó. En aquest cas sí que hi ha hagut conformitat entre les parts després de modificar alguns punts de l’escrit d’acusació, concretament la qualificació jurídica, que ha passat d’un delicte d’abús sexual continuat a un menor amb trastorn de l’espectre autista a un únic delicte d’abús sexual. Aquesta modificació ha permès rebaixar la pena fins a quatre anys i un dia de presó. A més, s’ha ampliat l’ordre d’allunyament de cinc a deu anys i l’acusat haurà d’indemnitzar el menor amb 10.000 euros.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals