El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
El fiscal Carrau considera provat que el PP va pagar a Over Marketing la campanya electoral del 2003 amb contractes de l'Administració
Després de mesos d’ajornaments ha quedat vist per a sentència el judici del cas Over. El fiscal Carrau considera que ha quedat provat que el partit popular va pagar a Over marketing la campanya electoral del 2003 amb contractes de l’Administració pública. Carrau responsabilitza Jose Maria Rodríguez, per qui demana 5 anys de presó.
També considera responsable Jaume Matas, amb qui va arribar a un pacte. Una condemna de presó de 2 anys i mig que se substituiran per una multa de 18mil euros. L’advocada de la Comunitat autònoma s’ha oposat a la substitució. Diu que Matas va pactar en altres causes com Noos i després va recórrer contra la sentència.
L’advocat de Jaume Matas ha demanat que es respecti el pacte entre la Fiscalia i l’expresident del govern.
Un pacte que ha criticat l’advocat de Maria Luisa de Miguel, exsecretària general tècnica d’interior que s’enfronta a 5 anys de presó.
Tant ell com la resta de defenses han demanat l’absolució dels tres acusats, entre els quals també hi ha l’exresponsable de premsa de Salut, Marisa Duran. L’advocada del Partit Popular ha demanat la recusació del tribunal per considerar que havia perdut la imparcialitat. Les magistrades ho han rebutjat. En acabar la sessió una companya de Maria Luisa de Miguel ha intentat impedir que la gravàssim en sortir de l’audiència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears