Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Ana Estrada,de 44 anys, pateix des dels 12 anys una malaltia degenerativa que li causa dolors i que l'ha deixat totalment impedida
Al Perú ha quedat vista per a sentència la demanda presentada per Ana Estrada que reclama despenalitzar la mort assistida i que ara està penada amb fins a tres anys de presó. Estrada ha afirmat que no volia posar fi a la seva vida “de manera clandestina” ni fer-ho en la “il·legalitat”.
El Govern s’hi oposa perquè considera que la legalització de l’eutanàsia s’ha de fer per una llei aprovada pel Congrés i no per una sentència.
Estrada, de 44 anys, pateix des dels 12 una malaltia degenerativa que li causa intolerables dolors i que l’ha deixat totalment impedida.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament