Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Ana Estrada,de 44 anys, pateix des dels 12 anys una malaltia degenerativa que li causa dolors i que l'ha deixat totalment impedida
Al Perú ha quedat vista per a sentència la demanda presentada per Ana Estrada que reclama despenalitzar la mort assistida i que ara està penada amb fins a tres anys de presó. Estrada ha afirmat que no volia posar fi a la seva vida “de manera clandestina” ni fer-ho en la “il·legalitat”.
El Govern s’hi oposa perquè considera que la legalització de l’eutanàsia s’ha de fer per una llei aprovada pel Congrés i no per una sentència.
Estrada, de 44 anys, pateix des dels 12 una malaltia degenerativa que li causa intolerables dolors i que l’ha deixat totalment impedida.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors