Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El projecte frega els 40 milions d'euros
                            
                            La Comissió de Medi Ambient ha emès un dictamen favorable a les modificacions del desdoblament Llucmajor-Campos que els actuals responsables del Consell de Mallorca varen introduir al projecte original de 2014.
Entre les modificacions que s’avaluaven, reduir les mitjanes de 6 a 3 metres, eliminar els passos elevats per fer-los soterrats i substituir les vies de servei de 7 metres d’amplada per camins de cinc metres i mig. Unes modificacions justificades des de Carreteres amb l’objectiu de rebaixar el consum de territori i augmentar la seguretat.
La Comissió de Medi Ambient dona el vistiplau, però també prescriu suprimir l’enllaç de devora Llucmajor, posar un asfalt que redueix el renou i restaurar una bassa.
Modificacions que els tècnics han de traslladar als plànols. Després, s’aprovarà definitivament el projecte de desdoblament i s’obrirà un període d’exposició pública de les expropiacions.
L’informe favorable de la Comissió dona llum verda al projecte viari, que frega els 40 milions d’euros de pressupost.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes