Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Institut de Treball Social i Serveis Socials té una xarxa de 5 pisos d'habitatge compartit a Mallorca per combatre les dificultats econòmiques i la solitud
Des de fa prop d’un any, Ángel viu a un pis compartit, gestionat per l’associació Intress. Aquest cambrer retirat i pilot aficionat de ral·lis no podia afrontar tot sol els lloguers actuals. Ara, ell i els seus altres 3 companys de pis paquen 315 euros per hom i tenen, a més, l’opció de dinar i sopar a un casal pròxim.
Aina Maria arrribà una mica abans. Ella fa prop d’un any i mig que és al pis. Diu que s’ha adaptat bé i que, a més de tenir un ca seva, no se sent tan tota sola.
Un altre dels habitants del pis compartit és Toni. ell ha treballat initerrompudament durant més de 40 anys,però la pandèmia el deixà al carrer a fregar els 60 anys. No troba feina i cobra una petita pensió, per a ell, explica, seria impossible afrontar un lloguer tot sol. Mai abans havia compartit habitatge. tot i així, de moment, està satisfet amb l’experiència.
Intress, L’Institut de Treball Social i Serveis Socials té ja una xarxa de 5 pisos compartits per a persones en situació de vulnerabilitat, que arriben derivats de servesi socials i entitats.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu