Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Aquest dilluns hi ha hagut avís vermell a diverses comarques de Catalunya
Diverses comarques de les províncies de Barcelona i Tarragona han estat durant hores aquest dilluns en avís vermell pel pas de la DANA. El temporal ha deixat carrers i edificis inundats, carreteres tallades i destrosses evidents.
Des de la mitjanit de diumenge i fins a l’horabaixa de dilluns la Generalitat ha restringit la mobilitat a Tarragona, fet que ha causat també llargues retencions. I Renfe ha suspès el trànsit de tots els trens de Rodalies de Catalunya que encara no havien sortit del seu origen fins a les 14 h, que era quan estava previst que es normalitzàs la situació.
El trànsit aeri també ha quedat afectat pel temporal. Deu vols entre Balears i Barcelona han hagut de ser cancel·lats i se n’han desviat cinc més. La majoria dels vols que es mantenen pateixen retards.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu