Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La companyia aèria United Airlines serà l'encarregada de realitzar els vols
128
Mallorca i Nova York tendran connexió directa a partir de juny. La companyia aèria United Airlines serà l’encarregada de realitzar els vols.
Així ho ha informat el Consell de Mallorca en un comunicat, on també ha explicat que estarà present en unes jornades que ha organitzat Turespaña a Miami del 30 de març a l’1 d’abril, amb l’objectiu d’obrir l’illa a nous mercats perquè es converteixi en una destinació més desestacionalitzada, sostenible i diversificada. De fet, aquestes jornades es fan amb la presència dels principals agents turístics dels Estats Units.
La presència en aquestes jornades és una acció dins l’estratègia que el departament de Turisme del Consell du a terme per aprofitar la nova connectivitat amb els Estats Units “i treballar en la consolidació d’un mercat emissor nou”.
La setmana que ve Mallorca acollirà un viatge de premsa amb set periodistes de mitjans de comunicació estatunidencs que visitaran l’illa i podran conèixer de primera mà el que ofereix com a destinació.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida