Acompanyen els pacients que fan llargues esperes a Son Espases
L’Associació Espanyola Contra el Càncer compta des d’ara amb un nou tipus de voluntariat. És l’anomenat voluntariat de benestar i confort. Cada dilluns i dijous, un grup de voluntaris de l’Hospital de Son Espases acompanyen els pacients que fan llargues esperes al centre mèdic.
A part de ser una font d’informació per als pacients, els ofereixen beure i menjar, lectura i sobretot, conversa.
L’associació creu que aquesta forma d’acostar-se a la gent és la conjunció perfecta entre la companyia i la informació. A més, esperen poder ampliar el servei per tota la setmana.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració