L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La iniciativa forma part del Projecte Libera, liderat per SEO/BirdLife i Ecoembes
Inca ha acollit avui una de les accions liderades per Ecoembes per fer nets espais naturals que es troben plens de brutor.
Els voluntaris han recorregut el camí de Son Bennàssar i han arreplegat un total de 100 quilos de residus en un parell d’hores.
Una vintena de persones ha decidit passar el dissabte dematí… fent dissabte, però no a ca seva, sinó a un camí públic, el de Son Bennàssar a Inca.
La iniciativa es diu Projecte Libera, està liderat per SEO/Bird Life i Ecoembes, i s’ha celebrat a tot l’Estat, inclosa la ciutat inquera.
El resultat és brutor i brutor: 52 quilos d’envasos i plàstics, 34 de rebuig, 21 de vidre i 3 de paper i cartó.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues