El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
La conservadora alemanya ha rebut 383 vots a favor
La conservadora alemanya Ursula von der Leyen serà la nova presidenta de la Comissió Europea els pròxims 5 anys. Després de ser proposada fa 15 dies per sorpresa pel Consell Europeu, l’Eurocambra ha ratificat aquesta decisió.
Ho ha fet amb 383 vots a favor, nou més dels necessaris per a la majoria absoluta. Durant la seva intervenció prèvia al debat, Von der Leyen ha defensat la seva candidatura en un discurs social, feminista, medi ambiental i europeista que ha acabat per convèncer la Cambra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets