Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La Junta Electoral Central va acceptar allargar el termini d'entrega fins divendres a les 14 h
Fins dijous a les Balears havien dipositat el vot a Correus més de 34.000 persones de les 36.400 que ho havien sol·licitat. La Junta Electoral Central va acceptar allargar el termini fins divendres a les 14 h i diversos electors ho han aprofitat.
Alguns, despistats, no s’havien adonat que el termini teòricament acabava dijous i han alenat en saber que encara hi eren a temps. D’altres ho donaven per perdut en no haver pogut apropar-se a recollir la documentació i han pogut fer-ho just a temps.
Aquests vots ara els custodia Correus fins diumenge i els entregaran a les meses electorals corresponents a les 9 del matí. Per això fan un desplegament logístic de 14.000 professionals a tot Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis