Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
A la sortida dels col·legis electorals han coincidit en fer una crida a la participació
El primer candidat a la presidència en votar aquest matí ha estat Pedro Sánchez. Ho ha fet poc minuts abans de les 9 i mitja a la població madrilenya de Pozuelo de Alarcón.
15 minuts després, al Col·legi Públic de Galapagar, Madrid, ha dipositat el seu vot el líder d’Unides Podem, Pablo Iglesias.
Ja al voltant de les deu del matí, Albert Rivera, el candidat per Ciutadans, ha votat a les deu al col·legi Santa Marta a l’Hospitalet de Llobregat, Barcelona.
Quan faltaven 15 minuts per les 12, Santiago Abascal, líder de Vox, ha dipositat el seu vot a Madrid, al Col·legi Pinar del Rey.
Pablo Casado, del Partit Popular, ha votat a les 12 del migdia. Ho ha fet al Col·legi madrileny de Nuestra Señora del Pilar.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo