Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A la sortida dels col·legis electorals han coincidit en fer una crida a la participació
El primer candidat a la presidència en votar aquest matí ha estat Pedro Sánchez. Ho ha fet poc minuts abans de les 9 i mitja a la població madrilenya de Pozuelo de Alarcón.
15 minuts després, al Col·legi Públic de Galapagar, Madrid, ha dipositat el seu vot el líder d’Unides Podem, Pablo Iglesias.
Ja al voltant de les deu del matí, Albert Rivera, el candidat per Ciutadans, ha votat a les deu al col·legi Santa Marta a l’Hospitalet de Llobregat, Barcelona.
Quan faltaven 15 minuts per les 12, Santiago Abascal, líder de Vox, ha dipositat el seu vot a Madrid, al Col·legi Pinar del Rey.
Pablo Casado, del Partit Popular, ha votat a les 12 del migdia. Ho ha fet al Col·legi madrileny de Nuestra Señora del Pilar.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat