Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els grups d'esquerra es mantenen a l'expectativa i els populars asseguren que "la legislatura no està esgotada"
Diuen des de Més per Mallorca, que el ple d’aquest dimarts “serà un punt final o l’inici d’un nou paràgraf”, en paraules del portaveu del grup parlamentari, Lluís Apesteguia. Un nou paràgraf que podria començar a escriure’s amb uns nous pressupostos a partir del febrer. Sempre que “dels pressupostos en desaparegui qualsevol rastre de Vox”, ha afegit Apesteguia.
L’esquerra ha insistit que l’acord que s’escenificarà no és un xec en blanc al Govern, sinó, més bé, una treva. “Hem demostrat que hi ha coses amb què no es pot jugar. No salvam el Partit Popular, salvam la convivència d’aquestes illes”, ha dit el portaveu dels socialistes, Iago Negueruela.
Vox manté també les distàncies i les crítiques als populars: “són una estafa, per aplicar polítiques d’esquerres ja tenim l’original”, ha engegat la portaveu adjunta de Vox, Maria José Verdú.
I el Govern, per part seva, insisteix: “és viable seguir amb la legislatura”. La portaveu adjunta dels populars, Marga Duran, no creu que “la legislatura estigui esgotada”.
Mentrestant, amb l’exdiputat de Vox, Agustí Buades, disfressat per criticar les paraules de la portaveu de Vox, que va dir que el Parlament era un vaixell de pirates, els grups afronten el final d’aquest període de sessions marcat per la ruptura total entre els socis d’investidura.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar