Més, disposat a negociar amb el PP si tomba la derogació de la llei de memòria democràtica
La portaveu de Vox en el Parlament, Manuela Cañadas, ha criticat aquest dilluns “les amenaces, la prepotència i la supèrbia” del PP balear i ha asseverat: “Anem a eleccions, cap problema”.
En la roda de premsa prèvia a la sessió del Parlament d’aquest dimarts, Cañadas ha estat preguntada per la possibilitat que la presidenta del Govern i del PP, Marga Prohens, avanci les eleccions autonòmiques a conseqüència de la crisi política que viuen tots dos partits. La portaveu parlamentària de Vox ha qualificat de “xou mediàtic” i “performance” la reunió d’aquest diumenge a la tarda de Prohens amb els batles i batlesses de Mallorca i la “filtració” als mitjans que bona part dels assistents li van demanar a la presidenta un avançament electoral.
“No fa falta que ens amenacin, no tenim por a res ni a ningú, cap problema” a concórrer de manera anticipada a unes eleccions, ha deixat clar Cañadas, que ha preguntat al PP si està segur que aconseguirà la majoria absoluta parlamentària per a governar en solitari, sense els vots de Vox.
Més, disposat a negociar amb el PP
El portaveu dels ecosobiranistes, Lluís Apesteguia, ha assegurat que està disposat a negociar amb els populars si tomben la derogació de la llei de memòria democràtica. Una qüestió que es debatrà aquest dimarts al plenari. “Obriria un escenari de facilitat de diàleg entre l’esquerra i el Govern”, ha destacat Apesteguia. Mentrestant els socialistes asseguren que no hi ha cap negociació amb marxa amb el Govern. El portaveu adjunt dels socialistes, Marc Pons, destaca que la situació demostra la soledat en què es troba el PP.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella