La formació ha registrat un escrit al Parlament on acusa Educació de retardar la seva sol·licitud i de posar entrebancs
Vox ha anunciat que acudirà als tribunals si Educació no els permet visitar les escoles públiques en horari lectiu. En un escrit registrat avui dematí al Parlament, la formació d’extrema dreta acusa la Conselleria de Martí March de retardar més de quatre mesos la seva sol·licitud i de posar entrebancs. Asseguren que s’està vulnerant el dret d’informació dels diputats que recull la Constitució.
Mitjançant el document, Vox exigeix que “se li doni màxima urgència a la seva petició de visita als centres educatius públics sol·licitats, en horari lectiu” per dur a terme la seva funció parlamentària. El portaveu de Vox a la Cambra, Jorge Campos, assenyala que la denegació de les peticions d’informació per part dels diputats poden ser objecte de recurs davant els tribunals.
Campos ha deixat clar que no visitaran les escoles fora de l’horari lectiu com ha determinat la conselleria d’Educació. Insisteix que la seva visita no interferirà en el funcionament del servei ni en la llibertat d’ensenyament.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys