Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El PP suma els seus vots amb l'esquerra i el Pi per aprovar les ajudes a la llengua pròpia
El Consell de Mallorca baixa el teló fins a setembre, i ho fa amb ball de cadires: el socialista Jaume Mateu s’ha estrenat com a conseller. El seu company, Javier de Juan s’acomiada de la política. I a Més per Mallorca estrenen portaveu: Catalina Inés Perelló, en substitució de Jaume Alzamora. Hi ha coses, però, que no canvien: l’enfrontament entre el PP i Vox per les subvencions en favor de la llengua pròpia. Un debat que, avui, ha pujat de to. El portaveu de Vox ha arribat a afirmar que “és tan immoral que el PSOE gasti doblers públics en putes i cocaïna, com que el PP dugui aquestes subvencions”. Unes paraules que no han agradat a la bancada popular. La seva portaveu Núria Riera ha respost a Gili que “s’ho faci mirar”.
El motiu de la disputa són ajudes de prop de 350.000 euros per a entitats com l’Obra Cultural Balear, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana o la Fundació Teatre del Mar, entre d’altres. Els partits de l’oposició –PSIB, Més i el Pi– hi han votat a favor i n’han permès l’aprovació.
En canvi, allò que ha tirat endavant per unanimitat ha estat el pla especial de l’àrea de reconversió territorial de la façana d’Inca.
Tot en un ple que culmina amb les propostes de resolució derivades del debat de política general. Se n’han presentades 578 entre tots els grups polítics. S’ha aconseguit prou consens per aprovar-ne la meitat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç