El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Aquest cap de setmana han arribat a les costes de Balears 17 pasteres, amb 268 persones en total
El president de VOX a Balears i diputat de la formació en el Parlament, Jorge Campos, ha considerat “insostenible” el nombre de pasteres arribades aquest cap de setmana a les costes de Balears que, fins a aquest moment, sumen 17 i 268 migrants.
Segons ha dit Campos aquest diumenge en declaracions als mitjans, “arriben elements gihadistes en aquestes pasteres d’Algèria”. Així, ha opinat que “Balears té un seriós problema, superarà els 2.000 immigrants il·legals enguany”. “Això és insostenible, així és com es generen problemes de seguretat”, ha incidit.
“Alguna cosa cal fer, cal retornar-los als seus països d’origen. No pot ser que Armengol i Sánchez continuïn promocionant aquesta immigració il·legal amb l’excusa del multiculturalisme que ha fracassat i que l’única cosa que aconsegueix és generar inseguretat”, ha afegit.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies