Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Nombrosos membres del partit han mostrat cartells que denunciaven que "aquest govern és un perill per a les dones"
Aquest horbaixa, amb motiu de la inauguració de la VIII Fira de l’Arròs Pobler de Sa Pobla, Vox s’ha apropat al municipi i hi ha denunciat la llei del ‘només sí és sí’.
Toni Gili, conseller i portaveu de l’extrema dreta al Consell de Mallorca, al costat d’Antonio Salvá, vocal del Comitè Executiu Provincial, Roberto Vicente Delgado, el regidor de Vox a l’Ajuntament de Sa Pobla i membres del seu equip, han denunciat “els abusos” del govern de Pedro Sánchez amb cartells que denunciaven que “aquest govern és un perill per les dones”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui