VOX ha criticat aquest dissabte l’augment de la immigració il·legal “descontrolada” a Balears, apuntant que “al tancament de 2022, l’arribada de pasteres a les Illes ha batut un nou rècord amb 2.400 immigrants il·legals”.
“Com ja es va advertir en repetides ocasions al llarg de l’any que acaba, l’arribada d’embarcacions a Balears ha batut un nou rècord amb 2.400 immigrants il·legals que queden en llibertat als nostres carrers poques hores després de desembarcar” ha denunciat la formació en una nota de premsa.
En aquest sentit, el portaveu del Grup Parlamentari VOX-Actúa Balears, Jorge Campos, ha advertit que “l’efecte crida de Sánchez i Armengol té com a conseqüència directa l’augment de la taxa de criminalitat”. “Balears lidera la taxa de criminalitat d’Espanya”, ha incidit, recordant que “les Illes tanquen també l’any al capdavant de la inseguretat a Espanya i amb un augment del 47,2% en les agressions sexuals, 78 fins a setembre”.
“Quan vegem l’augment de robatoris, bregues i agressions sexuals al llarg de 2023, caldrà recordar qui són els responsables: Pedro Sánchez i Francina Armengol” ha dit Campos.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €