El PP de Palma seguirà de moment governant en minoria i cercant suports "també de l'oposició"
Aquest divendres fa un mes del primer ple a Palma en què el Partit Popular quedava en minoria. Es votava l’organització de la corporació municipal i Vox la va rebutjar. L’ombra del bloqueig institucional s’ha anat aclarint fins al ple d’aquest dijous. Vox va votar amb el PP fer el pagament de 26 milions d’euros de factures pendents de l’anterior legislatura. La contraprestació: el suport dels populars a modificar el reglament lingüístic de la corporació. “Amb el tema lingüístic, nosaltres volíem imposar un poc i arreglar algunes coses que estaven pendents”, afirma Fulgenio Coll, portaveu de Vox a Cort.
Vox està disposat a donar estabilitat a un PP amb el qual, diuen, coincideixen en la majoria de punts del programa electoral. De moment, el PP vol continuar governant en minoria i mira a un costat i l’altre del ple municipal, negociant suports també amb l’oposició. Les negociacions a Palma continuen, i els plens municipals seran, o almenys així ho sembla, menys imprevisibles a partir d’ara.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo