Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

També ha exigit la ruptura immediata del PP de tots els seus pactes amb el PSOE
El Grup Parlamentari Vox esperarà a conèixer més informes de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil relacionats amb l’expresidenta del Govern, Francina Armengol, per sol·licitar la reobertura de la comissió de recerca sobre el cas Mascaretes en el Parlament. Ho ha dit aquest dilluns en la roda de premsa prèvia al ple del dimarts la portaveu parlamentària del partit, Manuela Cañadas, qui s’ha mostrat convençuda de l’existència d’almenys dos informes més que “incriminen” l’actual presidenta del Congrés dels Diputats i secretària general del PSIB i a “altres càrrecs”.
Així, ha assenyalat que encara que registraran la petició de reobertura pròximament (ja ho va anunciar Vox en un comunicat dissabte passat) demanaran que aquesta sigui per al pròxim mes de setembre. “Estant en període de vacances i amb els pressupostos ja ampliats, es demanarà l’obertura a partir de setembre, quan estiguin tots els informes de l’UCO i tenguem més informació per poder reobrir això”, ha exposat.
Cañadas ha exigit al PP la “ruptura immediata de tots els seus pactes amb el PSOE“, en considerar que cadascun suposa “una traïció als espanyols i un obstacle per a la regeneració d’Espanya”. “No hi ha temps a perdre, cada dia que Sánchez segueix a la Moncloa és una amenaça”, ha sostingut.”Cada partit, cada diputat, cada mitjà de comunicació, cada tertulià, cada periodista i cada votant que defensa aquest Govern ha de ser conscient que és còmplice d’una organització criminal. Cada dia d’inacció enforteix al Govern i és el moment de desallotjar aquesta màfia corrupta del poder”, ha dit.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç