Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
També ha exigit la ruptura immediata del PP de tots els seus pactes amb el PSOE
El Grup Parlamentari Vox esperarà a conèixer més informes de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil relacionats amb l’expresidenta del Govern, Francina Armengol, per sol·licitar la reobertura de la comissió de recerca sobre el cas Mascaretes en el Parlament. Ho ha dit aquest dilluns en la roda de premsa prèvia al ple del dimarts la portaveu parlamentària del partit, Manuela Cañadas, qui s’ha mostrat convençuda de l’existència d’almenys dos informes més que “incriminen” l’actual presidenta del Congrés dels Diputats i secretària general del PSIB i a “altres càrrecs”.
Així, ha assenyalat que encara que registraran la petició de reobertura pròximament (ja ho va anunciar Vox en un comunicat dissabte passat) demanaran que aquesta sigui per al pròxim mes de setembre. “Estant en període de vacances i amb els pressupostos ja ampliats, es demanarà l’obertura a partir de setembre, quan estiguin tots els informes de l’UCO i tenguem més informació per poder reobrir això”, ha exposat.
Cañadas ha exigit al PP la “ruptura immediata de tots els seus pactes amb el PSOE“, en considerar que cadascun suposa “una traïció als espanyols i un obstacle per a la regeneració d’Espanya”. “No hi ha temps a perdre, cada dia que Sánchez segueix a la Moncloa és una amenaça”, ha sostingut.”Cada partit, cada diputat, cada mitjà de comunicació, cada tertulià, cada periodista i cada votant que defensa aquest Govern ha de ser conscient que és còmplice d’una organització criminal. Cada dia d’inacció enforteix al Govern i és el moment de desallotjar aquesta màfia corrupta del poder”, ha dit.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari