Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
"Els ciutadans de les Balears volen que l'alternativa passi per Vox i no tolerarem que es falti el respecte als nostres votants. Seguim amb la mà estesa, però ferma", ha afirmat el líder dels ultraconservadors, Jorge Campos
Reunió entre el Partit Popular i Vox el passat 5 de juny al Parlament de les Illes Balears./ Isaac Buj
126Vox no ha acudit a la reunió prevista amb el Partit Popular per aquest dimecres per l’absència de Marga Prohens. L’objectiu de la reunió era negociar la investidura de la líder popular. Així ho ha traslladat en un comunicat la formació liderada per Patricia de las Heras, que ha qualificat de “una falta de respecte” que entre l’equip de negociadors del PP no es trobi l’aspirant a la presidència del Govern.
“Els ciutadans de les Balears volen que l’alternativa passi per Vox i no tolerarem que es falti el respecte als nostres votants amb l’absència de Prohens ja en la primera reunió. Seguim amb la mà estesa, però ferma”, ha afirmat De las Heras.
Jorge Campos, per part seva, ha qualificat l’absència com a una “estratègia per dilatar unes negociacions en què Vox no ha demanat res” i com “una tàctica partidista”. “Això, no és un intercanvi per repartir-se cadires, és una cosa molt més important: posar en marxa els canvis efectius i urgents que els ciutadans de les Illes Balears precisen i han demandat amb el seu vot en les urnes”, ha instat el diputat electe de Vox a Marga Pohens, a més de demanar responsabilitat al PP.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals