El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A més, vol facilitar-ne l’accés i ampliar els aparcaments existents
El candidat de Vox al Consell de Menorca, Antoni Camps, en una imatge d'arxiu.
172Vox proposa dotar de serveis totes les platges de Menorca, facilitar-ne l’accés i ampliar els aparcaments existents. El seu candidat al Consell de Menorca, l’expopular Antoni Camps, sosté que aposten pel turisme amb turistes, en contra, diu, del que fa l’actual equip de Govern. Ho ha explicat en una entrevista al magazín d’IB3 Ràdio ‘Al Dia Menorca’.
A més, proposa modificar el Pla Territorial per permetre l’ús turístic en sòl rústic. De fet, si guanya les eleccions dedicarà el primer any de mandat a fer canvis puntuals a l’actual normativa urbanística-. Pel que fa a la seva presència a les institucions, Camps assegura que l’objectiu és aconseguir representació al Consell, al Parlament i també als ajuntaments de Maó i Ciutadella.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle