El grup de Vox al Parlament demana que la bandera d’Espanya onegi a les escoles públiques i concertades de les Balears. La formació d’extrema dreta ha registrat una proposició no de llei al registre del Parlament en la qual insta el Govern a adoptar les mesures necessàries per assegurar que als centres educatius es garanteix i compleix, diuen, el respecte i l’estima pels símbols nacionals, juntament amb la bandera de la comunitat autònoma. També demana a l’Executiu que compleixi la llei que regula l’ús de la bandera del 1981.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa