Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'aerolínia ho justifica pel fet de no haver aconseguit arribar als objectius que s'havia marcat
L’aerolínia Vueling suprimirà a partir del 24 de març els vols directes entre Santiago de Compostel·la i Eivissa, segons publica el diari La Voz de Galicia.
Vueling justifica la mesura pel fet de no haver aconseguit arribar als objectius que s’havia marcat tant per la ruta Santiago-Eivissa com per la de Santiago-Londres Gatwick, que també ha suprimit i que afecta a l’aeròdrom gallec.
Pel que fa a la connexió Santiago-Palma, Vueling ha informat que la mantindrà amb el mateix nombre de freqüències i places que en la passada temporada d’estiu.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç