Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La companyia diu que no té culpa de les incidències i el Govern i el Consell es mostren "satisfets" amb l'aerolínia
La companyia aèria Vueling ha hagut d’incrementar el nombre d’hores del seu personal i els avions de reserva des de Barcelona per aconseguir reduir els retards i cancel·lacions d’aquest estiu.
Tot i això, la companyia diu que la culpa de les incidències són les vagues de controladors o el mal temps. Aquest estiu, a més dels retards s’han cancel·lat 12 vols amb sortida o destinació Menorca.
El Consell i el Govern diuen estar “satisfets” amb les mesures preses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles