Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'Alcobendas, l'únic equip que ho pot evitar, està a cinc punts, ha de jugar amb el líder Logroño i acabar la fase regular a Ciutadella
L’Avarca de Menorca tornarà a jugar les semifinals de la Superlliga vuit anys després, quan va aixecar el seu segon títol de la competició a la temporada 2011-2012. Amb la victòria aconseguida dissabte davant l’Algar Surmenor (3-0), l’equip de Ciutadella continua segon amb 48 punts i el tercer, l’Alcobendas, en té 43, quan només queden dues jornades del calendari regular. És a dir, les jugadores de Bep Llorens tenen prou de fer el mateix resultat que les madrilenyes a la pròxima jornada o sumar un punt en els dos partits que resten.
El calendari afavoreix els interessos menorquins. L’Avarca visita dissabte que ve la pista de l’Haris La Laguna i rebrà la darrera jornada l’Alcobendas, que abans s’haurà enfrontat al líder Logroño. La classificació directa per a les semifinals de l’Avarca són faves comptades.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia