La Policia Nacional ha detingut a vuit persones vinculades al clan d”El Pablo’ en una operació contra el narcotràfic al de la Soledat de Palma.
Segons han informat fonts policials a l’agència Europa Press, s’han practicat vuit escorcolls a domicilis per venda a la menuda de droga, principalment cocaïna i marihuana.
Amb l’operació s’han desmantellat vuit punts de venda localitzats en aquest barri. Per a entrar als domicilis, la Policia ha hagut d’utilitzar martells compressors per poder accedir-hi perquè les cases comptaven amb portes blindades.
En la intervenció també han participat agents de la Policia Local de Palma, dins d’un grup especial destinat a combatre el tràfic d’estupefaents.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa