Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

35 cantautors per recaptar doblers pels damnificats de les torrentades
Les mostres de solidaritat no aturen. Durant 8 hores l’escenari d’un bar de Manacor s’ha convertit en un espai per gaudir de la música de 35 cantautors de Mallorca i a més per recaptar doblers pels damnificats durant les torrentades del Llevant de l’illa.
El preu de l’entrada: 10 euros, que el públic ha dipositat a qualcuna de les tres guardioles, per l’ajuntament de Sant Llorenç, Canyamel i la Colònia Sant Pere. Una iniciativa que ha agradat als assistents, i que han pagat amb molt de gust.
Malditos Cantautores, una iniciativa sense ànim de lucre que pretén impulsar la cançó d’aquests artistes, ha organitzat el concert en què els participants han tocat tres peces del seu repertori. Música per a tots els gustos i moltes ganes d’ajudar.
L’establiment també ha donat part de la recaptació de la caixa als ajuntaments dels pobles que varen patir les torrentades i qualcun treballador, entregà íntegrament el seu sou per treballar anit.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar