Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El belga Rien Coertjens i l'espanyola Elena Bris han estat els primers en completar el recorregut de 312 quilòmetres
8.000 ciclistes de 59 països han rodat avui per les carreteres de l’illa, que un any més han estat l’escenàri de la Mallorca 312. Una volta ciclista que ja és un referent a l’àmbit nacional i internacional. Tot i així, cada cop són més els mallorquins que també s’hi inscriuen. Enguany hi han participat 2.100 i coincideixen que l’experiència de recórrer l’illa amb trànsit tancat és espectacular.
La 312 ha estat comandada l’ex-ciclista Joaquim “Purito” Rodríguez, que ha portat el dorsal amb aquest número. A la sortida l’han acompanyat els mallorquins Lluís Mas i Enric Mas i el menorquí Albert Torres. “Purito”, que a la sortida estava així d’emocionat..
Els corredors han sortit avui dematí de la Platja de Muro i han passat per diversos trams: el Gorg Blau, es Coll Claret, es Capdellà, Lloseta, Ariany i Artà, per tornar de nou a Muro, on han travessat la línia de meta. Els primers a aconseguir recórrer els 312 kilòmetres han estat el belga Rien Coertjens, en 8 hores i 54 minuts, i l’espanyola Elena Bris en 10 hores i 49 minuts. En distància de 225 km, Thomas Hoffmeister i Astrid Schartmüller han estat els guanyadors i Adam Moore i Annick Dircx han estat els guanyadors de la 167.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions