Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La Guàrdia Civil ha efectuat 12 escorcolls a Palma, Inca, Lloret i Llucmajor
L’operació ha començat aquest dijous de matinada amb les primeres detencions, i els primers ensurts. Un dels sospitosos s’ha topat a Petra amb la comitiva que l’anava a detenir i, en intentar fugir, ha atropellat un agent. Ha estat detingut i el Guàrdia Civil ja ha rebut l’alta hospitalària. L’operació ha desarticulat una de les bandes de lladres més organitzades de la darrera dècada a Mallorca. Duia més de 5 anys activa i, segons els investigadors, ha perpetrat centenars de robatoris. Sempre a xalets de luxe, empreses i polígons industrials. Amb cops ràpids, amb botins quantiosos i sense deixar cap rastre.
Aquest dijous, però, la Guàrdia Civil ha detingut de moment 8 persones acusades de pertànyer a la banda. A més, ha efectuat 12 escorcolls. 5 a Palma, 5 a Inca, un a Lloret i un altre a Llucmajor. Durant aquestes inspeccions s’han trobat alguns dels objectes robats i també diverses eines que haurien utilitzat els lladres per cometre els robatoris.
S’han desplegat prop d’un centenar d’agents en una operació que es troba sota secret de sumari i que dirigeixen les unitats de la Policia Judicial d’Algaida i l’Equip contra el crim organitzat. En aquests moments, l’operatiu continua en marxa i la Guàrdia Civil cerca altres dos components de la banda.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants