Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Tres ambulàncies de suport vital bàsic, que van traslladar sis dels ocupants a la clínica Vilàs i els dos restants, a l'Hospital Can Misses
Vuit persones han resultat ferides lleus després d’haver tengut aquest dissabte de matinada un accident de trànsit a Eivissa, en concret una col·lisió entre dos cotxes, un dels quals ha bolcat.
Segons han informat els serveis d’emergència, l’accident es va produir a les 03.20 hores a la carretera de Santa Eulària.
Fins al lloc es van desplaçar tres ambulàncies de suport vital bàsic, que van traslladar sis dels ferits a la clínica Vilàs i els dos restants, a l’Hospital Can Misses.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç