Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El fundador d'Open Cosmos ha estat rebut en audiència per la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera
La tecnologia dels satèl·lits pot ser molt útil per recopilar informació per a empreses i institucions. I és un món per explotar, a les Illes Balears. És el que conta el fundador de l’empresa de nanosatèl·lits Open Cosmos, Rafel Jordà. Aquest dilluns la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, l’ha rebut en audiència.
“Sí que és cert que la UIB i empreses de les Illes Balears ja comencen a fer projectes amb temes de dades satel·litàries“, explica Jordà. “Jo el que vull és ajudar-los que això agafi ales i que surtin moltíssims de projectes. Haver pogut tenir converses com la que he tengut amb la presidenta ajuden a visibilitzar tot el que es pot fer amb aquesta tecnologia”.
Jordà ha estat guardonat recentment amb el premi Empresa de la Fundació Princesa de Girona. Dimecres, dia 19 d’abril, oferirà una conferència a les 19.30 h al Museu Es Baluard amb el títol ‘Cuidant el planeta des de l’espai. La lluita contra el canvi climàtic’.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella