Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els clubs desgranen al programa 'Esports 3' les assignatures pendents: millorar les instal·lacions existents i la implicació de les institucions
Foto: Mallorca Waterpolo Club.
60 Escolta aquí el que han dit els representants de diferents clubs de l’Arxipèlag
A finals d’octubre començarà una nova temporada a la lliga absoluta i juvenil del waterpolo a l’arxipèlag. El Mallorca, el Ciutat, el Sóller, el Campus Esport, el Sant Josep i l’Eivissa han parlat al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio del nivell dels esportistes, dels entrenadors i de “la bona combinació de la natació i la pilota”. També, però, de les assignatures pendents: millorar les instal·lacions existents i la implicació de les institucions.
Tots han coincidit a destacar el compromís i la falta de finançament per poder competir en la mateixa tecnificació que altres de Madrid i Catalunya. De fet, critiquen, el waterpolo és l’únic esport que no té programa de tecnificació dins la Fundació Balear de l’Esport. “Hem de fer filigranes per seguir entrenant”, asseguren els d’Eivissa.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta