Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'entrada tendrà un preu simbòlic de 5 euros que es donarà íntegrament al Servei Municipal d'Acollida a les Víctimes de Violència de Gènere
A només un dia de la preestrena i amb els nervis a flor de pell, 24 alumnes de la companyia de teatre de la UIB fan el darrer assaig de ‘West Mallorca Story‘, una adaptació del clàssic de Shakespeare, ‘Romeu i Julieta’, ambientada a la Mallorca dels anys 60. I que, a més, pren forma de musical.
Una obra que preparen des de fa mesos amb molta il·lusió i amb la qual volen llançar diferents missatges al públic: la defensa del col·lectiu LGTBIQ+ i el rebuig a la sobreexplotació turística.
Aquest dimecres faran la preestrena a la UIB i dia 24 de maig trepitjaran l’escenari del teatre Catalina Valls, a Palma. A principis de juny també seran a Inca i Andratx. L’entrada tendrà un preu simbòlic de 5 euros que es donarà íntegrament al Servei Municipal d’Acollida a les Víctimes de Violència de Gènere.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció