El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
No es podrà desactivar: la funció serà obligatòria i serà idèntica per a tots els usuaris de la plataforma
795
WhatsApp s’ha convertit en una plataforma on múltiples empreses, persones i organitzacions aprofiten les seves funcionalitats per fer spam i aconseguir que la seva publicitat, els missatges falsos o textos en cadena es viralitzin i arribin a moltíssimes persones de manera no desitjada. Facebook, empresa propietària de la popular aplicació de missatgeria instantània, vol acabar amb aquest problema, per lo qual acaba de llançar en fase beta una nova funció que permetrà identificar si un missatge prové d’altra conversació o si forma part d’una cadena aliena.
Ara mateix la novetat només pot ser utilitzada per alguns usuaris seleccionats pel programa de la beta, però pròximament estarà disponible per a tots els usuaris, primer als de Android i després per a iOS.
I no, no es podrà desactivar: la funció serà obligatòria i serà idèntica per a tots els usuaris de WhatsApp. Quan un usuari, sigui qui sigui, renvii un missatge, farà que el seu destinatari vegi una marca amb el títol de “reexpedit” que només podrà veure aquest receptor. És igual si es una cadena, un anunci o un simple text personal.
D’aquesta forma, Facebook intentarà lluitar contra la difusió d’spam i altres continguts com les polèmiques “fake news” mitjançant sistemes com aquest a WhatsApp. Encara no hi ha una data de sortida oficial per a aquesta nova actualització, però s’espera que estigui operativa en els pròxims dies o setmanes.
Com es forma una tormenta a damunt Son Carrió
Que pasa con el sonido cuando empieza el tiempo?. normalmente lo tengo en 16 o 17 y cuando empieza el tiempo tengo que subir el volumen a 23 o 24
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca