Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
L'objectiu per al pròxim curs és fer un bon equip; de la Segona Divisió no hi vol parlar
Xavi Calm liderarà el projecte de l’Atlètic Balears a la Primera Divisió Federació. El català ha renovat per una temporada amb opció d’ampliar-la una més.
El director esportiu, Patrick Messow i el tècnic balearico han plasmat la signatura amb el joc de paraules que diu “Keep Calm i renovam”, manteniu la calma i renovam.
No s’ha volgut perdre la presentació el secretari tècnic i exentrenador blanc i blau Jordi Roger, que ha volgut donar suport a Calm. Ara l’objectiu per al pròxim curs és fer un bon equip. De la Segona Divisió encara no en vol parlar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats