Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
L'objectiu per al pròxim curs és fer un bon equip; de la Segona Divisió no hi vol parlar
Xavi Calm liderarà el projecte de l’Atlètic Balears a la Primera Divisió Federació. El català ha renovat per una temporada amb opció d’ampliar-la una més.
El director esportiu, Patrick Messow i el tècnic balearico han plasmat la signatura amb el joc de paraules que diu “Keep Calm i renovam”, manteniu la calma i renovam.
No s’ha volgut perdre la presentació el secretari tècnic i exentrenador blanc i blau Jordi Roger, que ha volgut donar suport a Calm. Ara l’objectiu per al pròxim curs és fer un bon equip. De la Segona Divisió encara no en vol parlar.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'encesa de llums se celebrarà dissabte, a partir de les 19.00 hores, amb un espectacle visual i musical, després del tradicional compte enrere
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes