Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El nedador mallorquí ha establert la seva millor marca de l'any
59
Als seus 47 anys, el balear Xavi Torres ha tornat a la competició paralímpica amb una sisena posició a la final dels 150 metres estils en categoria SM4. El mallorquí, que afronta els seus setens Jocs Paralímpics amb setze medalles al seu bagatge, es va classificar a la jornada matinal amb el sisè millor temps, i ha repetit resultat a la sessió de vespre, però millorant el seu registre. Xavi Torres ha aturat el cronòmetre als 2 minuts, 47 segons i 74 centèsimes, lluny del pòdium però establint la seva millor marca de l’any en aquesta prova.
Així, el nedador illenc ha complert el seu objectiu principal, que era el de classificar-se per a la final en aquesta cita de Tòquio 2020. L’altre espanyol present a la final, Miguel Luque, ha estat quart.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar