L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les seves prioritats són la situació de les dones i les persones refugiades
Xavier Ramis és el nou president d’Amnistia Internacional de les Balears, una organització que estrena nova directiva a les Illes amb múltiples reptes per tirar endavant. Dues de les prioritats ara és la situació de les dones o els refugiats.
Tot fent balanç del 2022, Ramis destaca que l’any ha estat marcat per la invasió a Ucraïna. “Les coses no van tan bé com ens agradaria a la majoria, hi ha retrocessos i tot ha quedat trastocat amb el tema de la guerra de Rússia a Ucraïna; tenim refugiats ucraïnesos més els que ja teníem d’altres països en conflicte”, lamenta.
Amb tants de problemes arreu del món, establir prioritats és mal de fer, però n’hi ha que són comuns a tot el globus, com la problemàtica dels drets humans. Altres reptes d’Amnistia són obrir-se a la societat, aliances amb altres associacions, difusió i demanar que es potenciï la sanitat, especialment l’atenció primària.
Enhorabuena Javier,un trabajo importante
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues