Els responsables de la formació treballen amb la vista posada en el futur congrés constituent, encara sense data
El partit XBalears es reinicia. Així ho expliquen els responsables de la formació centrista que aquest dissabte celebren la seva Reunió Regional a Menorca.
Exposen que es tracta d’un moment crucial per preparar el futur congrés constituent del partit. Amb aquest convenciment treballen per definir estratègies i establir línies d’acció que responguin als desafiaments de cadascuna de les illes.
La reunió es duu a terme a Sant Lluís, únic municipi de Menorca on XBalears té representació: la del tinent de batle Jorge de Diego qui forma part de l’equip de govern liderat pel Partit Popular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda