La Unió Esportiva Eivissa torna a afrontar diumenge a Albacete una final per a la permanència i, com a mostra de la transcendència que tenen ara tots els partits per als blaus, avui hem presenciat una escena especial a l’entrenament. El president Amadeo Salvo ha fet una xerrada als futbolistes i al cos tècnic damunt la gespa. Una conversa on també ha participat Elena López, la regidora d’Esports de l’Ajuntament de Vila, imaginam que també per desitjar unes bones festes a la plantilla.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa