Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Es Baluard i l'EMT porten el projecte "Interbarris" a la línia 7 (Son Gotleu-Son Vida)
Els passatgers de la línia 7 de Palma s’han trobat una sorpresa. Una xerrada en ple autobús els ha amenitzat el viatge. Es tracta d’un projecte experimental del museu d’Es Baluard en col·laboració amb l’EMT. L’objectiu és integrar les diferents barriades de Palma a través de l’art, la mediació i l’educació.
El trajecte de la línia 7 s’inicia a la barriada de Son Gotleu i acaba a Son Vida. Un contrast sociològic que Es Baluard ha volgut aprofitar per a reivindicar el transport públic com a nexe d’unió entre ciutadà i ciutat.
Els passatgers han pogut escoltar aquest fotògraf qui ha treballat els darrers anys en diversos barris de tot l’Estat que comparteixen el malnom de Corea. Entre aquests, com no, hi ha el de Palma.
La majoria dels passatgers s’han mostrat sorpresos en pujar a l’autobús. En general, però, han agraït trobar qualque cosa diferent.
Per un dia, els mòbils han deixat de ser el centre d’atenció dels passatgers d’aquesta línia de bus.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments