El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El davanter mallorquí ha col·laborat amb 9 dianes al lideratge del CD Eivissa.
Ara fa uns mesos, Xesc Navalón va veure com el somni de pujar amb el Santanyí acabava a l’illa d’Eivissa. Però d’aquella eliminació en va sortir un contracte, i va fitxar pel CD Eivissa, actual líder del grup illenc de Tercera Federació.
Els seus 15 gols amb el Santanyí varen servir per cridar l’atenció de tothom. Ara, la seva carta de presentació segueix creixent. Nou jornades, nou gols. A diana per partit. Ha marcat dos de penal i la resta, set, al primer toc, com els killers clàssics. Un ratolí de l’àrea que vol seguir rebentant xarxes de vermell.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle